Tento nákupní řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi Vámi jakožto nakupujícím zákazníkem (dále jen Kupující) a provozovatelem internetového obchodu OC4 (dále jen Prodávající). Provozovatelem internetového obchodu je OC4construction s.r.o., Saturnova 1230/42, 104 00 Praha 22 - Uhříněves; IČ: 28604415
Objednávku může učinit Kupující přímo v internetovém obchodě. Po zadání objednávky do objednávkového systému (poté, co Kupující dostane e-mailem potvrzení své objednávky) je objednávka na základě platných právních norem považovaná za uzavřenou kupní smlouvu a tedy za objednávku závaznou.
On-line objednávku zboží vytvoříte postupem, který je podrobně popsán v návodu jak nakupovat. Objednávka odeslána prostřednictvím internetového obchodu je vždy kupujícímu automaticky potvrzena na jeho e-mail s uvedením celkové ceny a lhůty dodání. Zákazník může svou objednávku zrušit prostřednictvím e-mailové pošty na adrese objednavky@oc4.cz nebo telefonicky na telefonním čísle (+420)724 266 109 avšak pouze do doby expedice objednávky.
V případě nepřevzetí zásilky od přepravní služby bez oznámení o zrušení objednávky způsobem uvedeným výše bude kupujícímu účtován poplatek spojený s náklady na vrácení zboží.
Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv změnit ceny v obchodě bez předchozího upozornění zákazníků. Ceny uváděné na internetových stránkách jsou vždy platné a závazné v okamžik uskutečnění objednávky. Objednáním zboží již změna ceny v internetovém obchodě nijak neovlivňuje cenu, která byla uvedena v objednávce.
Všechny ceny uváděné na internetových stránkách obchodu jsou zobrazovány včetně DPH. Prodávající není plátcem DPH.
Kupující z České republiky mohou zboží zaplatit těmito způsoby:
Dobírkou - platba hotově přepravci při převzetí zboží
Převodem – na účet Prodávajícího
Zboží, které je skladem je Prodávající schopen vyexpedovat nejpozději do týdne. Společně s obvyklou dobou dodání balíků kurýrní službou PPL celková doba od objednávky k doručení zásilky Kupujícímu by neměla přesáhnout 7 pracovních dnů. Prodávající nemůže ovlivňovat doručovací doby kurýrní služby PPL. V případě, že Prodávající není schopen zajistit vyexpedování zboží do 7 pracovních dnů, kontaktuje Kupujícího, informuje jej o prodloužené dodací lhůtě a domluví s Kupujícím způsob realizace či kompenzace této objednávky. U zboží, které není skladem (např. některé druhy dekorativního kamene) se Kupující může dotázat prostřednictvím e-mailu (objednavky@oc4.cz) na termín dodání přímo u Prodávajícího.
Zboží Prodávající zasílá kurýrní službou PPL, která Vám zboží přiveze na místo určení. Při těžších zakázkách (např. dekorativní kámen, nebo šindel) Prodávající sjednává závoz soukromými přepravci. Cena dopravy bude vždy zřetelně uvedena na faktuře, tak aby Kupující měl informaci kolik ho stojí doprava.
Zrušit objednávku před expedicí je možné kdykoliv telefonicky nebo na základě e-mailu odeslaného Kupujícím na e-mailovou adresu Prodávajícího.
Dle zákona 367/2000 Sb. má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodů. Zboží musí být vráceno na adresu Prodávajícího jako obyčejný balík. Zásilky vrácené formou dobírky nebudou přijaty. Zboží včetně originálního obalu musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, nepoužito, včetně všech dokladů, návodů, záručních listů, apod., schopno další distribuce. Součástí vracené zásilky musí být kopie dokladu o koupi v našem obchodě - faktura.
Na základě takto vráceného zboží budou Prodávajícím neprodleně vráceny i peníze za objednané zboží a to ve výši částky, za kterou bylo zboží koupeno. V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude Prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět.
Na vrácení zboží je potřeba předem upozornit e-mailem Prodávajícího a to ve znění "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR číslo (číslo objednávky) a požadují vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo (vaše číslo účtu). Datum a podpis"
Prodávající je oprávněn zrušit objednávku (po předchozí dohodě s Kupujícím) zejména v případech kdy má oprávněnou pochybnost o skutečné identitě Kupujícího, kdy není schopen doručit zboží v daném termínu, v případech, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává (byly vyprodány k prodeji určené zásoby), kdy se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou část kupní cenu, bude mu tato částka v co nejkratším termínu převedena zpět na jeho účet nebo adresu.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
V případě, že tato situace nastane, prodávající se zavazuje, že neprodleně (e-mailem nebo telefonicky) kontaktuje kupujícího a domluví se na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, apod.).
Pokud již kupující za zboží zaplatil (bankovním převodem) a skutečná cena bude nižší než zaplacená, budou peníze převedeny zpět na účet kupujícího v nejkratším možném termínu. V případě, že skutečná cena bude vyšší a kupující se nerozhodl od smlouvy odstoupit, bude kupujícímu dán k úhradě rozdíl těchto částek.
Ochrana osobních údajů Kupujících probíhá v souladu s platnými zákony na území České republiky.
Vykazuje-li zboží při přebírání od kurýrní služby PPL zjevné vady, tedy zejména porušený obal, je Kupující oprávněn zásilku nepřevzít. V takovém případě sepište se zaměstnancem od kurýrní služby protokol o poškození zásilky. V takovém případě zůstává nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění ze strany Prodávajícího nebo na vrácení kupní ceny dle volby Kupujícího.
V případě, že Kupující zásilku od kurýrní služby PPL převezme a zjistí zjevné vady po rozbalení zásilky (neúplnost zásilky, mechanické vady), je povinen neprodleně, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zásilky toto písemně, či telefonicky oznámit Prodejci.
Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží Kupujícímu. Délka záruční doby se řídí platnými právními normami ČR.
Reklamace vady se uplatňuje vždy v sídle Prodávajícího. Pokud se Kupující rozhodne reklamované zboží na adresu sídla Prodávajícího zaslat, ve vlastním zájmu si vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovující nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly.
Reklamace se uplatňuje jednostranným právním úkonem, kterým Kupující vytkne konkrétní vadu, sepíše, jak se vada projevuje a sdělí, jaký konkrétní nárok z odpovědnosti za vadu uplatňuje (reklamační protokol). Toto provede písemně a e-mailem doručí Prodávajícímu. Dokumentace vady ve formě přiložené fotografie může zjednodušit celý proces reklamace. V žádném případě bez předchozího písemného oznámení reklamace neposílejte zboží na adresu Prodávajícího.
Od této chvíle začíná běžet lhůta 30 dní pro odstranění vady. Prodávající neprodleně kontaktuje Kupujícího a dohodne s ním nejvhodnější formu reklamační procedury.
K reklamaci je ve všech případech nutné předložit reklamační protokol, kopii dokladu o koupi v našem obchodě - fakturu, kompletní výrobek. Pokud se jedná o opětovnou reklamaci, je Kupující povinen předložit rovněž kopii protokolu o předchozí záruční opravě.
V případě že Prodávající nebude schopen zrealizovat reklamaci do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, přiznávají se Kupujícímu stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
V případě, kdy má zboží prokazatelně neodstranitelnou vadu, která zcela znemožňuje užití zboží, má Kupující nárok na výměnu zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu.
Pokud byla reklamace neoprávněná, Kupující je povinen uhradit Prodávajícímu náklady jemu vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací. Nárok na reklamaci zaniká při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám uvedených v dokumentaci (mezi dokumentaci se počítají i upozornění na originálním obalu k výrobku) ke zboží, nešetrným, nadměrným či neodborným zacházením, zásahem vyšší moci.
Praha, dne 10.9.2015